• 14 dni na zwrot
  • darmowa dostawa od 299 zł
  • wymiana rozmiaru tylko 7,99 zł
Częste pytania (FAQ)

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu?
Nie. Nie trzeba się rejestrować ani logować aby dokonać zakupu. W sklepie może każdy kupić produkty, bez konieczności rejestrowania się. Zamówienie przyjmujemy także telefonicznie pod numerem 510-816-340 lub za pośrednictwem e-mail - wystarczy wysłać zamówienie pisząc na sklep(małpa)kella.pl.

2. Jakie korzyści daje posiadanie konta w sklepie?
Rejestracja w sklepie jest bardzo przydatna:
- przegląd historii swoich zakupów oraz podgląd statusu swojego zamówienia
- brak konieczności ponownego wprowadzania swoich danych podczas składania zamówienia
- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych

3. Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak. Możliwy jest osobisty odbiór towaru w siedzibie naszej firmy w Nowym Targu. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami w celu ustalenia terminu odbioru towaru. Przy odbiorze wystarczy podać imię i nazwisko osoby zamawiającej i numer zamówienia.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie produkty oferowane w sklepie Kella są dostępne w naszym magazynie, więc czas realizacji wynosi ok. 48 godzin (przy dostawie kurierem). Niektóre produkty posiadają dłuższy termin realizacji, ale informacja ta jest podawana wtedy w na karcie z danym produktem.

5. Czy paczki są nadawane także w weekendy?
Nie. Realizujemy przesyłki w usłudze Standard (czyli od poniedziałku do piątku w dni robocze). Kurierzy i listonosze nie dostarczają także paczek w weekendy.

6. Czy kurier może dostarczyć paczkę o danej godzinie?
Niestety nie możemy zagwarantować, że kurier czy listonosz dostarczy przesyłkę o konkretnej godzinie. Jednak zawsze podajemy na liście przewozowym dane kontaktowe dla kuriera/listonosza. Z reguły dostawcy paczek umawiają się z klientami na odbiór w konkretnej porze dnia.

7. Czy paczki są nadawane także za granicę?
TAK, od niedawna nadajemy także przesyłki do większości krajów Unii Europejskiej, takich jak: Wielka Brytania, Niemcy, Irlandia, Francja, Słowacja oraz Czechy. Jeśli jesteś zainteresowany innym krajem dostawy, skontaktuj się z nami, znajdziemy wspólne rozwiązanie.

8. Czy mogę otrzymać Fakturę Vat?
Niestety nie wystawiamy faktur Vat-owskich. Do każdego zamówienia jest oczywiście dołączany dokument zakupu w postaci zwykłej faktury lub paragonu.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami pisząc maila na sklep(małpa)kella.pl lub dzwoniąc pod 510-816-340.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl